Napisz do mnie lub zadzwoń (+48) 535 937 404,
przedstawię Ci strategię reklam dopasowaną do Twojej firmy oraz orientacyjne koszty.
Efektywna reklama Google Ads w 2024 roku jest możliwa średnio od 1500zł/miesiąc (budżet konta Google).
Poniższy Cennik Pakietów zawiera przykład strategii Google Ads w zależności od rodzaju firmy
oraz minimalny koszt prowadzenia reklam przez 1 miesiąc.
Wycena usług zależy od ilości pracy, liczby kampanii, liczby stron www. Wycena nie zależy od wysokości budżetu konta Google Ads.
Na skutek licznych zapytań klientów realizuję też jednorazowe konfiguracje za wyceną indywidualną.
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
kampania bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
UWAŻAJ: Tak wysoki nominał kuponów dostępny jest tylko u Certyfikowanego Partnera Google
Sprawdź artykuł - Kupon Google Ads (AdWords) 1200 zł gratis – jak uzyskać?
Napisz do mnie czego potrzebujesz. Prześlij adres strony www i nr konta Google Ads jeśli posiadasz.
Przeanalizuję, oddzwonię i omówimy wszystko telefonicznie.
Aby reklamy Google Ads przynosiły efekty potrzebna jest bieżąca kontrola oraz ciągłe ulepszanie konfiguracji kampanii.
Optymalizacja polega na reagowaniu na bieżące wyniki reklam i zwykle dotyczy czynności opisanych w punktach poniżej.
Zakres prac związanych z optymalizacją zależy od celów firmy, wybranych rodzajów kampanii i wdrożonej strategii reklam Google Ads.
Sprawdź artykuł - Czy możliwe jest ustawienie reklam Google Ads bez późniejszej optymalizacji?.
Performance Max to nowa generacja kampanii inteligentnych udostępniona przez Google w listopadzie 2021r.
Wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji (AI) oraz uczenie maszynowe dla zwiększania skuteczności reklam.
Umożliwia stosowanie dodatkowych zasobów reklamowych i formatów reklam dla zwiększenia zasięgu reklam.
A to pozwala "wystrzelić efekty w kosmos" i znacząco obniżyć koszty reklam Google Ads.
Na efektywność kampanii Performance Max wpływa odpowiednia jej konfiguracja oraz prawidłowe ustawienie innych parametrów konta Google Ads.
Performance Max wyświetla reklamy we wszystkich zasobach reklamowych Google i inteligentnie dobiera najlepsze grono odbiorców.
Reklamy wyświetlają się w YouTube, w sieci reklamowej Google, w sieci wyszukiwania Google, w witrynach partnerów sieci wyszukiwania,
na kartach Google Discover na smartfonach, w poczcie Gmail, na mapach Google oraz w aplikacjach Google.
Efekty realizowane są z nastawieniem na maksymalizację liczby konwersji (firmy usługowe) lub maksymalizację wartości transakcji (sklepy internetowe).
Performance Max jest wyjątkowo skuteczny dla sklepów internetowych, zwłaszcza gdy korzystamy z pliku feed(!) z Merchant Center.
Standardowe kampanie produktowe nie wykorzystują potencjału sztucznej inteligencji, wszystkich zasobów reklamowych i trafiają do mniejszego grona odbiorców.
Ich zasięg jest ograniczony do sieci wyszukiwania Google, witryn partnerów sieci wyszukiwania oraz do YouTube.
Ich skuteczność jest o wiele niższa pomimo, że dają większą kontrolę nad ustawieniami kampanii (stawek, kierowania reklam, tworzenia grup produktów).