Napisz do mnie lub zadzwoń (+48) 535 937 404,
przedstawię Ci strategię reklam dopasowaną do Twojej firmy oraz orientacyjne koszty.
Poniższy Cennik Pakietów zawiera proponowaną konfigurację Google Ads w zależności od rodzaju firmy oraz minimalny koszt obsługi.
Cena obsługi zależy od stopnia skomplikowania, liczby kampanii oraz ilości pracy. Cena nie zalezy od wysokości budżetu reklamowego.
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
kampania bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
UWAŻAJ: Tak wysoki nominał kuponów dostępny jest tylko u Certyfikowanego Partnera Google
Sprawdź artykuł - Kupon Google Ads (AdWords) 1200 zł gratis – jak uzyskać?
Napisz do mnie czego potrzebujesz. Prześlij adres strony www i nr konta Google Ads jeśli posiadasz.
Przeanalizuję, oddzwonię i omówimy wszystko telefonicznie.
Aby reklamy Google Ads przynosiły efekty potrzebna jest bieżąca kontrola oraz ciągłe ulepszanie konfiguracji kampanii.
Optymalizacja polega na reagowaniu na bieżące wyniki reklam i zwykle dotyczy czynności opisanych w punktach poniżej.
Zakres prac związanych z optymalizacją zależy od celów firmy, wybranych rodzajów kampanii i wdrożonej strategii reklam Google Ads.
Sprawdź artykuł - Co to jest optymalizacja Google Ads, dlaczego jest istotna i jak wpływa na efektywność reklam.
Performance Max to nowy typ kampanii udostępniony przez Google w listopadzie 2021r.
Wykorzystuje on inteligentne systemy uczące się bazujące na indywidualnych wynikach reklam.
Dzięki temu Performance Max potrafi "wystrzelić efekty w kosmos" i znacząco obniżyć koszty.
Na efektywność kampanii Performance Max wpływa odpowiednia konfiguracja jej parametrów oraz prawidłowe ustawienia konta Google Ads.
Performance Max wyświetla reklamy we wszystkich miejscach dostępnych dla Google i inteligentnie wybiera najefektywniejszych odbiorców.
Efekty realizujemy z nastawieniem na maksymalizację liczby konwersji (firmy usługowe) lub maksymalizację wartości transakcji (sklepy internetowe).
Reklamy wyświetlają się w YouTube, sieci reklamowej Google, sieci wyszukiwania Google, kartach Google Discover na smartfonach, Gmail i mapach Google.
Performance Max jest wyjątkowo skuteczne dla sklepów internetowych, gdy korzystamy z pliku feed z Merchant Center.
Reklamy produktowe wraz z cenami wyświetlane są w całej sieci Google i u partnerów Google. Zwykłe kampanie produktowe nie mają już takiej skuteczności.