Napisz do mnie lub zadzwoń (+48) 535 937 404,
przedstawię Ci strategię reklam dopasowaną do Twojej firmy oraz orientacyjne koszty.
Efektywna reklama Google Ads w 2025 roku jest możliwa średnio od 1500zł/miesiąc (budżet reklam Google Ads).
Poniższy Cennik Pakietów zawiera przykład strategii Google Ads w odniesieniu do rodzaju firmy
oraz minimalny koszt prowadzenia reklam przez 1 miesiąc.
Wycena usługi zależy od ilości pracy, liczby kampanii, rodzaju firmy/strony www oraz przyjętej strategii reklam.
Wycena nie zależy od wysokości budżetu konta Google Ads.
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
kampania bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
UWAŻAJ: Tak wysoki nominał kuponów dostępny jest tylko u Certyfikowanego Partnera Google
Sprawdź artykuł - Kupon Google Ads (AdWords) 1200 zł gratis – jak uzyskać?
Napisz do mnie czego potrzebujesz. Prześlij adres strony www i nr konta Google Ads jeśli posiadasz.
Przeanalizuję, oddzwonię i omówimy wszystko telefonicznie.
Aby reklamy Google Ads przynosiły efekty potrzebna jest bieżąca kontrola oraz ciągłe ulepszanie konfiguracji kampanii.
Optymalizacja polega na reagowaniu na bieżące wyniki reklam i zwykle dotyczy czynności opisanych w punktach poniżej.
Zakres prac związanych z optymalizacją zależy od celów firmy, wybranych rodzajów kampanii i wdrożonej strategii reklam Google Ads.
Sprawdź artykuł - Czy możliwe jest ustawienie reklam Google Ads bez późniejszej optymalizacji?.
Performance Max to nowa generacja kampanii inteligentnych udostępniona przez Google w listopadzie 2021r po testach beta.
Pozwala na dotarcie do klientów na wielu różnych platformach Google np. Wyszukiwarka, YouTube, Gmail, Mapy itd. w ramach jednej kampanii.
Wykorzystuje sztuczną inteligencję i automatyzację, aby optymalizować wyniki w czasie rzeczywistym.
NAJWIĘKSZE ZALETY KAMPANII PERFORMANCE MAX:
Większa liczba konwersji / wartości konwersji - kampanie są zoptymalizowane pod kątem osiągania celów, takich jak generowanie leadów / sprzedaży.
Dotarcie do nowych klientów - dzięki analizie sygnałów intencji oraz zachowań użytkowników.
Lepsze wykorzystanie budżetu - automatyczne dostosowanie stawek i budżetu w czasie rzeczywistym.
Zwiększanie zasięgu reklam - reklamy wyświetlają się w całej sieci Google dzięki stosowaniu szeregu różnych zasobów reklamowych i formatów reklam.
Performance Max wykorzystywany bez zasobów, a tylko z feedem produktowym zwiększa efektywność kampanii produktowych dla sklepów internetowych.
Standardowe kampanie produktowe nie wykorzystują potencjału sztucznej inteligencji, a ich zasięg jest ograniczony.
Performance Max pozwala dotrzeć do użytkowników realizujących zakupy o wysokiej wartości sprzedaży (roas).
Kampanie Demand Generation (generujące popyt) zostały wprowadzone przez Google w lipcu 2023r.
Docierają do szerokiego grona odbiorców w YouTube, w poczcie Gmail i kartach Discover.
Wyświetlają reklamy atrakcyjne wizualnie, dynamiczne obrazy, w formie video i popularnego bardzo krótkiego filmu tzw. video shorts.
Efektywność tych reklam wynika z faktu, że YouTube jest 2 razy częściej niż jakiekolwiek inne serwisy wideo i platformy mediów społecznościowych wykorzystywany do badania produktów i marek.
Zauważono, że oglądajacy reklamy YouTube ocenili te reklamy jako znacznie (16%) bardziej godne zaufania, wiarygodne i uczciwe niż reklamy na innych platformach wideo i w mediach społecznościowych. Zatem nierzadko po interakcji z reklamą Demand Gen dochodzi do generowania leadu lub sprzedaży.
NAJWIĘKSZE ZALETY KAMPANII DEMAND GENERATION (GENERUJĄCYCH POPYT):
Inteligentna Personalizacja - umożliwiają efektywny dobór odbiorcy do reklamy, bazujący na AI (zainteresowania, preferencje, intencje odbiorcy)
Wczesny etap "łapania" klienta - budują zainteresowanie produktami/usługami jeszcze przed podjęciem decyzji zakupowej przez klienta.
Koszty i Wyniki - automatyzują strategię ustalania stawek w oparciu o AI tj. maksymalizacja liczby konwersji dla usług czy wartości konwersji (roas) dla sklepów.