Cennik prowadzenia reklam Google Ads

Najniższe Ceny za Ręczne zarządzanie kontem Google Ads (bez stosowania automatów!)

+ kupon 1200 zł gratis na nowe konto Google Ads

Napisz do mnie lub zadzwoń (+48) 535 937 404,
przedstawię Ci strategię reklam dopasowaną do Twojej firmy oraz orientacyjne koszty.
Efektywna reklama Google Ads w 2024 roku jest możliwa średnio od 1500zł/miesiąc (budżet konta Google).

Poniższy Cennik Pakietów zawiera przykład strategii reklam Google Ads w zależności od rodzaju firmy oraz minimalny koszt obsługi.
Wycena obsługi zależy od ilości pracy, liczby kampanii, liczby stron www. Wycena nie zależy od wysokości budżetu reklamowego.

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

  • 1. Pakiet START
    Reklama dla firmy usługowej z "palącą" potrzebą klienta (typu hydraulik)

    od 850zł brutto / miesiąc
  • reklamy w sieci wyszukiwania Google
  • reklama tekstowa w sieci wyszukiwania
  • 1 kampania na koncie Google Ads
    + obsługa w zakresie:
  • Utworzenie planu i kosztorysu reklam
  • Opracowanie efektywnej strategii reklam
  • Konfiguracja konta Google Ads
  • Ustawienie konwersji w Google Ads
  • Dobór trafnych fraz kluczowych
    (brak limitów)
  • Utworzenie reklam i grup reklam
    (brak limitów)
  • Ustawienie rozszerzeń reklam
    (brak limitów)
  • Zarządzanie budżetem i dopasowaniem stawek
  • Codzienna optymalizacja Google Ads
    (w celu osiągnięcia jak największej liczby zamówień przy możliwie najniższym koszcie pozyskania klienta)
  • Stały kontakt ze mną
    (telefon i email)
  • Zapytaj Teraz

kampania bez limitów budżetu

  • 2. Pakiet BEST
    Reklama usług / produktów
    gdy klient ma czas na wybór oferty

    od 1000zł brutto / miesiąc
  • reklamy Performance Max Google Ads
  • reklama tekstowa w sieci wyszukiwania
  • +reklamy dynamiczne (DSA) w sieci wyszukiwania
  • +reklamy w sieci reklamowej Google (GDN)
  • +remarketing w sieci wyszukiwania (RLSA)
  • +remarketing w sieci reklamowej GDN
  • +kampanie Performance Max
  • +Eksperymenty kampanii i zaawansowana optymalizacja
  • 2 kampanie na koncie Google Ads
    +zakres pakietu 1 +dodatkowo:
  • Połączenie Google Ads z Google Analytics
  • +Konfiguracja Remarketingu z Google Analytics
  • +Graficzne banery elastyczne
  • +Ustawienie zaawansowanych strategii i funkcji (cele, odbiorcy niestandardowi, niestandardowe zasoby)
  • Codzienna optymalizacja Google Ads
    (w celu osiągnięcia jak największej liczby zamówień przy możliwie najniższym koszcie pozyskania klienta)
  • Stały kontakt ze mną
    (telefon i email)
  • Zapytaj Teraz

kampanie bez limitów budżetu

  • 3. Pakiet TOP
    Reklama dla sklepów internetowych i stron sprzedażowych

    od 1500zł brutto / miesiąc
  • reklamy Performance Max Google Ads
  • reklama tekstowa w sieci wyszukiwania
  • reklamy dynamiczne (DSA) w sieci wyszukiwania
  • reklamy w sieci reklamowej Google (GDN)
  • remarketing w sieci wyszukiwania (RLSA)
  • remarketing w sieci reklamowej GDN
  • +kampanie produktowe (PLA)
  • +remarketing dynamiczny
  • +kampanie Performance Max w PLA
  • +Eksperymenty kampanii i zaawansowana optymalizacja
  • 2-3 kampanie na koncie Google Ads
    +zakres pakietu 2 +datkowo:
  • +Założenie i konfiguracja konta Google Merchant Center
  • +Pomoc w uzyskaniu i optymalizacji feedu produktowego
  • +Konfiguracja e-commerce w Google Analytics
  • +Ustawienie zaawansowanych strategii i funkcji dla e-commerce
  • Codzienna optymalizacja Google Ads
    (w celu osiągnięcia jak największej wartości sprzedaży przy możliwie najniższym koszcie pozyskania klienta)
  • Stały kontakt ze mną
    (telefon i email)
  • Zapytaj Teraz

kampanie bez limitów budżetu

Koszt reklamy w Google Ads = Koszt obsługi + Budżet na reklamę

Uzyskasz 1200 zł gratis do budżetu reklam na nowe konto Google Ads

UWAŻAJ: Tak wysoki nominał kuponów dostępny jest tylko u Certyfikowanego Partnera Google
Sprawdź artykuł - Kupon Google Ads (AdWords) 1200 zł gratis – jak uzyskać?

ODBIERZ KONSULTACJĘ GRATIS!

Napisz do mnie czego potrzebujesz. Prześlij adres strony www i nr konta Google Ads jeśli posiadasz.
Przeanalizuję, oddzwonię i omówimy wszystko telefonicznie.

CO ZAWIERA CODZIENNA OPTYMALIZACJA GOOGLE ADS ?

Aby reklamy Google Ads przynosiły efekty potrzebna jest bieżąca kontrola oraz ciągłe ulepszanie konfiguracji kampanii.
Optymalizacja polega na reagowaniu na bieżące wyniki reklam i zwykle dotyczy czynności opisanych w punktach poniżej.

Zakres prac związanych z optymalizacją zależy od celów firmy, wybranych rodzajów kampanii i wdrożonej strategii reklam Google Ads.

Sprawdź artykuł - Czy możliwe jest ustawienie reklam Google Ads bez późniejszej optymalizacji?.

  • analiza historii wyszukań słów kluczowych i efektywności słów kluczowych
  • zbieranie semantyki słów kluczowych, na które mają się pojawiać reklamy
  • wprowadzanie wykluczających słów kluczowych, na które nie mają pojawiać się reklamy
  • grupowanie słów kluczowych w odpowiednie grupy reklam
  • tworzenie treści reklam, ich aktualizacja, usuwanie, wstrzymywanie stosownie do efektywności
  • testowanie różnych form reklam, testy A/B nowych wersji reklam, kierowanie reklam na różne podstrony
  • dodawanie, aktualizacja i testowanie odpowiednich rozszerzeń reklam (dodatkowe linki, informacje, objaśnienia, adres firmy, numery telefonów, grafiki, zdjęcia, promocje, ceny)
  • praca ze wskaźnikiem jakości reklam (dążenie do najwyższego wskaźnika "świetna" lub conajmniej "dobra")
  • analiza stawek za klik, kosztów konwersji, wyników jakości i innych współczynników efektywności
  • dobór i aktualizacja odpowiednich strategii ustalania stawek w stosownie do kampanii oraz celów firmy
  • dopasowywanie harmonogramu wyświetlania reklam do efektywności w konkretnych dniach i godzinach
  • aktualizacja lokalizacji wyświetlania reklam w zależnosci od efektywności reklam w konkretnych obszarach geograficznych (województw, miejscowości, dzielnic, zasięgów kilometrów od lokalizacji firmy)
  • bieżąca kontrola budzetu reklamowego: płatności na konto Google Ads i wydatków aktywnych kampanii
  • wdrażanie nowych strategii reklam, eksperymentów nowych rozwiązań i ich testowanie stosownie do budżetów
  • komunikacja z pracownikami Google w zakresie bieżących problemów
  • wprowadzanie zmian zgodnie z wytycznymi Google oraz bieżącymi zmianami w systemie Google Ads
  • analiza Rekomendacji, ich wdrażanie lub odrzucanie(!) aby osiągać wysoki wynik optymalizacji dla całego konta Google Ads, który wpływa na efektywność reklam(!)
  • komunikacja z zespołem ds. strategii reklam z firmy Google i z Doradcami wyznaczonymi do Twojego konta Google Ads, w celu stosowania nowych i efektywnych rozwiązań.
  • bieżąca kontrola techniczna ustawień konta Google Ads w powiązaniu ze stroną www, kontrola prawidłowości pomiaru celów, poprawnosci działania tagów i reguł Google Tag Manager
  • analiza danych w oparciu o statystyki Google Analytics i aktualizacja ustawień tego narzędzia
  • inne czynności nie wymienione powyżej służące zwiększaniu efektywności reklam, w tym analiza UX (user-experience - doświadczenia użytkownika na stronie www) i innych parametrów dot. poprawności działania strony www (również na smartfonach iOS/Android)

CZYM JEST PERFORMANCE MAX ?

reklamy Performance Max Google Ads

Performance Max to nowa generacja kampanii inteligentnych udostępniona przez Google w listopadzie 2021r.
Wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji (AI) oraz uczenie maszynowe dla zwiększania skuteczności reklam.
Umożliwia stosowanie dodatkowych zasobów reklamowych i formatów reklam dla zwiększenia zasięgu reklam.
A to pozwala "wystrzelić efekty w kosmos" i znacząco obniżyć koszty reklam Google Ads.

Na efektywność kampanii Performance Max wpływa odpowiednia jej konfiguracja oraz prawidłowe ustawienie innych parametrów konta Google Ads.

Performance Max wyświetla reklamy we wszystkich zasobach reklamowych Google i inteligentnie dobiera najlepsze grono odbiorców.
Reklamy wyświetlają się w YouTube, w sieci reklamowej Google, w sieci wyszukiwania Google, w witrynach partnerów sieci wyszukiwania,
na kartach Google Discover na smartfonach, w poczcie Gmail, na mapach Google oraz w aplikacjach Google.

Efekty realizowane są z nastawieniem na maksymalizację liczby konwersji (firmy usługowe) lub maksymalizację wartości transakcji (sklepy internetowe).

Performance Max jest wyjątkowo skuteczny dla sklepów internetowych, zwłaszcza gdy korzystamy z pliku feed(!) z Merchant Center.

Standardowe kampanie produktowe nie wykorzystują potencjału sztucznej inteligencji, wszystkich zasobów reklamowych i trafiają do mniejszego grona odbiorców.
Ich zasięg jest ograniczony do sieci wyszukiwania Google, witryn partnerów sieci wyszukiwania oraz do YouTube.
Ich skuteczność jest o wiele niższa pomimo, że dają większą kontrolę nad ustawieniami kampanii (stawek, kierowania reklam, tworzenia grup produktów).