Prześlij adres strony www lub nr ID konta Google Ads (jeśli prowadzone były reklamy)
lub zadzwoń po bezpłatną konsultację, przedstawię Ci strategię reklam dopasowaną do Twojej firmy i koszty.
Pracę rozpoczynam od bezpłatnego audytu Twojego konta Google Ads i/lub analizy słów kluczowych w narzędziu Google Planner.
Wszystkie strategie reklam Google Ads opracowuję indywidualnie dla każdego klienta po zbadaniu jego rynku i konkurencji.
W pracy wykorzystuję Google Planner, Google Analytics, Google Tag Manager oraz inne narzędzia Google.
Prace realizuję ręcznie i z pełnym zaangażowaniem, nie wykorzystuję modnych obecnie zewnętrznych automatów i algorytmów AI, aby pracowały za mnie.
Na usługi wystawiam faktury VAT zwolniony (do ceny usługi nie jest doliczany podatek VAT w wysokości 23%).
Jeśli Twoja firma nie jest płatnikiem VAT to takie rozwiązanie będzie korzystne dla Ciebie.
Poniższy Cennik Pakietów zawiera proponowane typy reklam Google Ads w zależności od rodzaju firmy oraz minimalny koszt obsługi.
Koszt obsługi uzależniam od ilości pracy, a nie od budżetu reklamowego.
Wycena obsługi zależy od stopnia skomplikowania strategii reklam i związanej z nią liczby kampanii.
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
kampania bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
kampanie bez limitów budżetu
UWAŻAJ: Tak wysoki nominał kuponów dostępny jest tylko u Certyfikowanego Partnera Google
Sprawdź artykuł - Kupon Google Ads (AdWords) 1200 zł gratis – jak uzyskać?
Napisz do mnie czego potrzebujesz. Prześlij adres strony www i nr konta Google Ads jeśli posiadasz.
Przeanalizuję, oddzwonię i omówimy wszystko telefonicznie.
Aby reklamy Google Ads przynosiły efekty potrzebna jest bieżąca kontrola oraz ciągłe ulepszanie konfiguracji kampanii.
Optymalizacja polega na reagowaniu na bieżące wyniki reklam i zwykle dotyczy czynności opisanych w punktach poniżej.
Zakres prac związanych z optymalizacją zależy od celów firmy, wybranych rodzajów kampanii i wdrożonej strategii reklam Google Ads.
Sprawdź artykuł - Co to jest optymalizacja Google Ads, dlaczego jest istotna i jak wpływa na efektywność reklam.
Performance Max to nowy typ kampanii udostępniony przez Google w listopadzie 2021r.
Wykorzystuje on inteligentne systemy uczące się bazujące na indywidualnych wynikach reklam.
Dzięki temu Performance Max potrafi "wystrzelić efekty w kosmos" i znacząco obniżyć koszty.
Na efektywność kampanii Performance Max wpływa odpowiednia konfiguracja jej parametrów oraz prawidłowe ustawienia konta Google Ads.
Performance Max wyświetla reklamy we wszystkich miejscach dostępnych dla Google i inteligentnie wybiera nejefektywniejszych odbiorców.
Efekty realizujemy z nastawieniem na maksymalizację liczby konwersji (firmy usługowe) lub maksymalizację wartości transakcji (sklepy internetowe).
Reklamy wyświetlają się w YouTube, Gmail, sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, mapach Google, kartach Google Discover na smartfonach.
Performance Max jest wyjątkowo skuteczne dla sklepów internetowych, gdy korzystamy z pliku feed z Merchant Center.
Reklamy produktowe wraz z cenami wyświetlane są w całej sieci Google i u partnerów Google. Zwykłe kampanie produktowe nie mają już takiej skuteczności.