POLITYKA PRYWATNOŚCI

BEZPIECZEŃSTWO, DOBROWOLNOŚĆ, MINIMUM DANYCH

Pełna Polityka Prywatności oraz Informacje o Przetwarzaniu Danych Osobowych (6 stron w pliku pdf)

FORMULARZE ELEKTRONICZNE

Serwis Webvert.pl udostępnia formularz elektroniczny dla wygodnego kontaktu.

Formularz zbiera i przesyła mailem informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

Formularz może przekazywać informacje o numerze IP, geolokalizacji oraz czasie dostarczenia informacji.

Dane podane w formularzu są przetwarzane jedynie w celu wynikającym z funkcji formularza.

Dane w formularzu nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim, chyba że wystąpi taka konieczność za zgodą użytkownika w ramach realizowanej dla niego usługi.

INFORMACJE O COOKIES

Serwis webvert.pl wykorzystuje cookies. Są to małe pliki tekstowe, które umieszczane na komputerze użytkownika wspomagają lepszą obsługę stron www. Cookies są zwykle stosowane do zachowywania ustawień i realizowania preferencji użytkownika stron www (np. przechowywanie informacji o koszykach sklepów internetowych), zbierania anonimowych danych statystycznych (np. Google Analytics) itp.

Korzystanie z plików cookies ma swoje zalety na tej stronie i na wielu innych. Jednak jeśli chcesz, to możesz całkowicie je wyłączyć. Najbardziej skuteczne jest wyłączenie cookies w przeglądarce internetowej.

Aby dowiedzieć się więcej jak to zrealizować możesz skorzystać z pomocy dostarczonej wraz z używaną przez Ciebie przeglądarką internetową. Zobacz też - wyłączanie i włączanie ciasteczek w Firefox / więcej o ciasteczkach w Google Chrome.

Usługi realizuję zgodnie z Zasadami i Wytycznymi Google, Regulaminem Usług, Polityką Prywatności oraz Wymogami dla Partnerów Zewnętrznych Google.

Stosuję rozsądne ceny uzależnione od czasochłonności mojej pracy.

W określonej indywidualnie cenie korzystasz z mojej wiedzy i doświadczenia. Nie uzależniam mojego wynagrodzenia od budżetu reklamowego płatnego na konto Google i nie rozliczam wynagrodzenia jako % od tegoż budżetu.

Na usługi wystawiam faktury VAT zwolniony (nie jest doliczany 23% VAT).

Nie stosuję długoterminowych umów wiążących na czas określony lub nieokreślony, z utrudnieniem rezygnacji z usług w określonym wydłużonym terminie. Rezygnacja z usług może nastąpić na koniec okresu, za który nastąpiła płatność (zwykle miesiąc lub inny jeśli było to wcześniej ustalone). Po prostu jeśli nie chcesz to nie kontynuujemy współpracy.

Nie przygotowuję wycen bez podania szacowanego budżetu reklamowego. W ten sposób od razu będziesz wiedzieć, jakie działania reklamowe są możliwe, a propozycja strategii reklam nie będzie ani przeszacowana ani niedoszacowana.

Rozliczam się na zasadzie przedpłat (przed rozpoczęciem działań). Swoje działania rozpoczynam zwykle po otrzymaniu potwierdzenia płatności na podstawie wystawionej przeze mnie faktury, stałym klientom wystawiam faktury z 7-dniowym terminem płatności.

Jeżeli wymagasz ode mnie terminowości i wywiązywania się z założonych działań, to tego samego oczekuję od Ciebie. Oznacza to, że przesyłane faktury będziesz opłacać w terminie. Zasada wzajemności działa w dwie strony. Po przekroczonym o 7 dni terminie płatności i w przypadku braku Twojej reakcji po kilkakrotnym upomnieniu mam prawo nie kontynuować współpracy.

Jestem profesjonalistą i równie profesjonalnej postawy w kontaktach oczekuję od klientów.

Oczekuję bieżącego kontaktu i poważnego zaangażowania. Tylko dzięki temu nasze wspólne działania osiągną zamierzone efekty, a współpraca będzie przebiegała sprawnie.

Jeśli piszę z prośbą o informacje lub dokonanie zmian pomocnych przy optymalizacji kampanii (np. wprowadzenie zmian na stronie www, dodanie tekstów, modyfikacji w sklepie internetowym itp.), to proszę o odpowiedź i konkretne działania. Ich brak to utrudnianie prac przy realizacji prowadzenia kampanii, a tym samym szkoda dla Twojego biznesu.

Jakiekolwiek zmiany na koncie Google Ads musisz jako klient konsultować ze mną i tylko ja zajmuję się ich wprowadzaniem, w przeciwnym razie będziemy "wchodzić sobie w drogę", a to też jest szkoda dla działań reklamowych a zatem i dla Twojego biznesu. W szczególności proszę - NIE klikaj bezmyślnie w Rekomendacje na koncie Google Ads bez konsultacji ze mną (!).

Nie biorę odpowiedzialności za samodzielne działania dokonywane przez Ciebie, osoby trzecie, lub inne poza moją kontrolą i ich wpływ na efekty kampanii.

Z zasady nie praktykuję spotkań twarzą w twarz. W obecnych czasach wszystko da się omówić przez telefon, email. Szanuję czas swój oraz Twój, więc nie traćmy go na przejazdy, tylko wykorzystajmy na osiąganie lepszych wyników.

Przyjmuję zlecenia tylko dotyczące oferty zawartej na stronie www, nie przygotowuję wizytówek w Google Moja Firma, profili na Facebooku, nie realizuję stron www.

Minimalne budżety miesięczne, z jakimi pracuję to 1000zł płatne bezpośrednio na konto Google Ads (jest to budzet reklamowy na kliknięcia w reklamy).

POLITYKA PRZYJAZNEJ FIRMY

PARTNERSKA WSPÓŁPRACA, TRANSPARENTNOŚĆ I OTWARTOŚĆ

Win-win : Pragmatyka etyki przedsiębiorczości (7 stron w pliku pdf)

Każdy klient moim partnerem w biznesie, bo dzięki niemu zdobywam cenne doświadczenie i dążę do doskonałości w tym, czym się zajmuję.

Wszystkich klientów obdarzam zaufaniem i traktuję z należytym szacunkiem.

Wyznaję wartości zasady wygrany-wygrany, w której każda strona odnosi korzyści, gdyż w ten sposób współtworzymy świat, w którym dobrze jest żyć.

Usługi realizuję terminowo, w szczególnych przypadkach wspólnie z klientem / partnerem ustalamy zmiany.

Każdy klient / partner ma możliwość ustalenia indywidualnego harmonogramu prac.

Każdy klient otrzymuje indywidualną ofertę wraz z rozwiązaniem dostosowanym do jego budżetu i celów biznesowych.

Cena realizowanej usługi jest adekwatna do pracochłonności i czasochłonności.

Stosuję przejrzyste formy współpracy oparte na wzajemnym zaufaniu, z których wynikają przejrzyste rozliczenia finansowe, tak aby nic nie stanowiło zaskoczenia.

Stosuję sms-owe przypominanie o płatnościach na życzenie klienta.

Usługi realizuję i rozliczam zgodnie z literą prawa obowiązującego w Polsce.

Stosuję pro-ekologiczne dokumenty elektroniczne (w tym faktury) eliminujące niepotrzebne zużycie papieru.

W promocji i realizacji usług dla klientów stosuję metody i narzędzia przyjaznego, a zarazem efektywnego inbound marketingu.